Grants
|
“Your own brain ought to have the decency to be on your side!” |
- 2013 - 2015 Narodowe Centrum Nauki. Learning motor skills by mental imagery (Uczenie motoryczne za pomocą symulacji ruchowej). (Rob van der Lubben, PhD).
- 2011 - 2014 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 2011/01/D/HS6/04079. Predykcja ryzyka dysleksji u dzieci w wieku przedszkolnym na podstawie badań deficytów móżdżkowych - część 2 (posttest). (dr Patrycja Rusiak)
- 2011 - 2012 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 0417/H03/2010/70. Wpływ natężenia bodźca na czas reakcji. Badania umiejscowienia efektu van der Molena-Keussa za pomocą znormalizowanej metody lokalizacji źródeł (sLORETA). (kier. mgr Izabela Szumska)
- 2011 - 2012 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 4237/B/H03/2011/40 Wpływ czasu narastania jasności bodźców wzrokowych na czas reakcji prostej i punkt subiektywnej jednoczesności. (kier. dr hab. Simone Dalla Bella)
- 2010 - 2013 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego N N106 056239. Skuteczność wskazówki kontekstowej w różnicowaniu wielkości wpływu szumu w zadaniach percepcyjno-ruchowych. (kier. dr Blandyna Żurawska vel Grajewska)
- 2010 - 2011 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 2470/B/H03/2010/38. Wpływ natężenia bodźca na czas reakcji z wyborem. Badania lokalizacji mózgowej efektu van der Molena-Keussa metodą fMRI. (kier. prof. dr hab. Piotr Jaśkowski)
- 2009-2012: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 0527/B/H03/2009/36. Aktywacja orientacyjnego i wykonawczego komponentu uwagi przez mentalne reprezentacje cyfr i ich relacje przestrzenne - badania metodami rejestracji potencjałów wywołanych (ERP) i funkcjonalnego rezonansu magnetycznego (fMRI) (kier. dr Małgorzata Gut)
- 2009-2013 Marie Curie Initial Training Network (ITN) Grant from the European Union (7th Framework Programme) ITN-LAN 214570-2 Lateralized Attention Networks /co-ordinator Prof. Niels Birbaumer, Dr. Michal Lavidor/
- 2008-2009 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego N N106 074634 Predykcja ryzyka dysleksji u dzieci w wieku przedszkolnym na podstawie badań deficytów móżdżkowych – część 1 (pretest). (kier. prof. dr hab. Piotr Jaśkowski)
- 2007-2009 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego N N106 0190 33 Jednoczesne realizowanie strategii w zadaniach percepcyjno-ruchowych (kier. dr Blandyna Skalska)
- 2006-2007 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego H01F 007 29 Rola maskowania w prymowaniu reakcji ruchowej (kier. prof. dr hab. Piotr Jaśkowski)
- 2005-2006 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego grant promotorski nr 1 H01F 101 28 Wpływ uczenia się identyfikacji prymy na prymowanie reakcji ruchowej (kier. prof. dr hab. Piotr Jaśkowski)
- 2004-2006 Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego grant promotorski Nr 1 H01F 090 30 Wpływ natężenia bodźców słuchowych i wzrokowych na czas reakcji i latencję zlateralizowanych potencjałów gotowości (kier. prof. dr hab. Piotr Jaśkowski)