Patrycja Rusiak , PhD
Research area
Contact
|
Publications
2012
- Nawrot, P., Przekoracka-Krawczyk, A., Perz, K., Rusiak, P. & Naskrecki, R. (2012). Change in ocular refraction after tropicamide cycloplegia in preschool children. Klinika Oczna, 114 (4), 278-81.
2008
- Jaśkowski, P., Rusiak, P. (2008). Temporal order judgement in dyslexics. Psychological Research, 72 (1), 65 - 73.
2007
- Rusiak, P., Lachmann, T., Jaśkowski, P., van Leeuwen, C. (2007). Mental Rotation of Letters and Shapes in Developmental Dyslexia. Perception, 36 (4), 617 - 631.
2006
- Rusiak, P. (2006). Umiejętności społeczne dzieci: Dziecko z rodziny dysfunkcyjnej w szkole. [W:] Doradca Nauczyciela Sześciolatków. CMPPP, Warszawa, 4, 33 – 52.
2005
- Jaśkowski, P., Rusiak, P. (2005). Posterior parietal cortex and developmental dyslexia. Acta Neurobiologiae Experimentalis, 65(1), 79 - 94.
2004
- Lachmann, T., Berti, S., Kujala, T., Rusiak, P., Sobieralska, K., Schröger, E. (2004). Psychophysical and neurophysiological approaches to learning disabilities and education. In A. Oliveira (red.), Proceedings of the International Society for Psychophysics. Lisbon: ISP, 436 – 439.
- Jaśkowski, P., Rusiak, P. (2004). Rola płata ciemieniowego w etiologii dysleksji rozwojowej. [W:] Dysleksja – od badań mózgu do praktyki., A. Grabowska i K. Rymarczyk (red.), Warszawa, 123 - 143.
2003
- Rusiak, P., Lachamnn, T., Jaśkowski, P. (2003). Mental rotation of letters in dyslexics and implications for diagnosis and educational treatment. [W:] Proceedings of the International Society for Psychophysics, B. Berglund & E. Borg (red.), Stockholm: The International Society for Psychophysics, 263 – 268.
- Jaśkowski, P., Rusiak, P. (2003). Możliwości zastosowania badań psychofizjologicznych do diagnostyki dysleksji. [W:] Diagnoza dysleksji, B. Kaja (red.), Bydgoszcz, 119 - 127.
- Rusiak, P., Jaśkowski, P. (2003). Rotacja mentalna u dyslektyków – komunikat z badań. Biuletyn informacyjny oddziału warszawskiego PTD, 25, 49 – 56.
2002
- Rusiak, P., Werner, I., Jaśkowski, P. (2002) Psychofizyczne predyktory umiejętności czytania. Europejczycy, (3), 2.